Suchen Sie nach Informationen zu Transkriptionszentrale Von Nuance? Folgen Sie den Links unten, um alle Informationen zu finden, die Sie benötigen, und mehr.
https://www.nuance.com/de-de/healthcare/medical-transcription.html
Choose another country or region to see content specific to your location. United States & Canada. United States & Canada; Deutschland & Österreich
https://www.nuance.com/index.html
Nuance created the voice recognition space more than 20 years ago and has been building deep domain expertise across healthcare, financial services, telecommunications, retail, and government ever since. Our AI‑powered solutions continuously evolve to foster success in your work, advance the effectiveness of your organization, and further ...
https://www.nuance.com/omni-channel-customer-engagement/voice-and-ivr/text-to-speech.html
An advanced, flexible, enterprise-level Tex-to-Speech solution, Nuance Vocalizer delivers intelligent self-service for organizations of all sizes and complexities. Vocalizer enhances the contact center experience by enabling more human, personalized customer interactions.
https://shop.nuance.com/store/nuanceeu/de_DE/Content/pbPage.home
Dragon Medical Schnelle genaue Erfassung und Dokumentation von Patientendaten; MIKFROFONE & HEADSETS. Bluetooth-Headset; USB-Headset; Nuance PowerMic; SUPPORT. FAQ – Dragon; FAQ – Meine Bestellung; Meine Bestellung aufrufen; Hilfe zu meiner Bestellung; Mein Abonnement verwalten; Technischer Support; Weitere Fragen? Rufen Sie an: +49 69 51 ...
http://nuance.com/products/help/dragon/dragon-for-mac/deu/content/Transcription/Transcription.htm
https://cloudblogs.microsoft.com/industry-blog/health/2022/03/04/microsoft-and-nuance-unlocking-the-contact-center-of-the-future/
Nuance continuously evolves its solution to meet the varied and changing needs of today’s customers. Today’s customer wants more convenience, greater ease of use, and a more seamless contact center experience. Video 1. Nuance’s “We the customers” video on the customer needs for today’s contact center solution.
https://www.nuance.com/content/dam/nuance/de_de/collateral/healthcare/report/rp-hc-reference-jena-de-de.pdf
Uniklinikum Jena setzt seit 2007 auf Nuance Universitätsklinikum Jena die medizinische Grund-, Regel- und Maximal- versorgung für über eine Million Menschen in der Region. Bereits seit 2007 sind hier verschiedene Lösungen von Nuance im Einsatz. Neben der Arbeit mit dem digitalen Diktat und der On-Premise-Version wird mittler-
Wir hoffen, dass Sie über die obigen Links alle notwendigen Informationen zu Transkriptionszentrale Von Nuance gefunden haben.